Jednoduchý způsob, jak dosáhnout lepší produktivity, vzájemného uznání a jak se vyhnout problémům ve vaší firmě.

Jen spokojený zaměstnanec bez osobních problémů může plnohodnotně a efektivně vykonávat svou práci.

Dlouhodobé i krátkodobé problémy způsobují nesprávnou pracovní efektivitu

Svou nespokojenost zaměstnanci často přenášejí mezi celý kolektiv a vaše zákazníky

Nepotřebujeme osobní kontakt! Pomůžeme velmi efektivně online

Zvýšení produktivity a motivace k práci zaznamenáte již brzy

Psychické problémy působí na celý organismus

Psychika ovlivňuje imunitu. Duševně zdravý jedinec bývá méně nemocný. Předcházejte absencím v práci


Firmy, které svěřily své zaměstnance do naší péče

Spolupracujeme již s mnoha firmami, mezi které patří SIEMENS, Webasto a celá korporace skupiny NN. Jsme velice rádi, že se tyto a jiné firmy rozhodly svěřit péči o své zaměstnance právě do našich rukou a velice si toho vážíme. Stejně tak budeme rádi, pokud se budeme moci starat i o vaše zaměstnance. Jak jsme již uvedli na začátku: Jen spokojený zaměstnanec bez osobních problémů může plnohodnotně a efektivně vykonávat svou práci.

Siemens
„S Mojrou jsme navázali spolupráci začátkem roku 2021, a to formou zaměstnaneckého benefitu v podobě možnosti online psychologického poradenství. Ocenili jsme jejich proaktivní přístup v případě podpory zaměstnanecké komunikace, kdy vznikly informační vizitky s QR kodem odkazujícím na to, jak by v případě zájmu měli zaměstnanci postupovat.“

Kateřina Kotoučková
Human Resources
Siemens, s.r.o., o.z. Elektromotory Frenštát

„Ve společnosti NN ČR nabízíme všem kolegům online psychologické poradenství více jak 16 měsíců. Od samého počátku je spolupráce s Mojra.cz velice dobrá a profesionální. Velice oceňujeme, že každý si může předem vybrat svého psychologa a formu konzultace dle své preference. Nespornou výhodou je, že online psychologická konzultace je všem dostupná téměř okamžitě. Jako zaměstnavatel samozřejmě nemáme detailní přehled, kdo konkrétně službu využívá, ale ti, co se rozhodli se s námi o jejich zkušenost podělit, nám dávají jen pozitivní zpětnou vazbu.“

Lenka Mikolášková
Senior HR Specialist
NN Česká republika

NN
EUROWAG
„Zdraví a obecně well-being našich zaměstnanců je jednou z našich klíčových priorit. Uvědomujeme si však, že zdraví znamená také zdraví duševní, které právě v době pandemie a související koronavirové krize, tedy v době nejistoty, starchu, frustrace, ale např. i domácí izolace nabývá na důležitosti, protože pouze zdravý a spokojený zaměstnanec může podávat ten nejlepší výkon. Proto jsme se rozhodli našim zaměstnancům nabídnout službu psychologického poradenství a pomoci jim tak překonat nejen tutu nelehkou dobu.

Psychologickou poradnu Mojra.cz jsme zvolili pro její inovativní přístup v podobě on-line platformy, která nám pomáhá z ČR tuto službu poskytovat napříč 16 zeměmi v 7 světových jazycích. Naši zaměstnanci oceňují zejména paletu poskytovaných službeb od partnerské krize, uzkostí až po pracovní vztahy a kariérní poradenství. Poradenství je možné vést plně v anonimizovaném režimu, což zejména na začátku pomohlo, a stále pomáhá, našim zaměstnancům překonat prvotní rozpaky a začít tento benefit využívat.

Děkujeme proto za flexibilitu, profesionální přístup a špičové poradenství, které nám Mojra.cz“

Tomáš Mičuta, MBA
Group Comp&Ben Lead
EUROWAG - W.A.G. payment solutions a.s.

„Ráda bych Vám poskytla zpětnou vazbu na Vaši práci pro naši společnost Aptiv Services Czech s.r.o. Vybrali jsme si Vás do výběrového řízení a oslovili jsme Vás podobně, jako několik dalších společností z celé České republiky v druhé polovině loňského roku. Hledali jsme firemního psychologa, ale zdálo se mi, že jsme velmi náročný zákazník. Chtěli jsme někoho, kdo dokáže akceptovat požadavky korporace, kdo respektuje procesy spojené se zaváděním nového dodavatele, chtěli jsme splatnost faktur v době obvyklé v našem systému SAP, chtěli jsme, aby poskytovatel profesionálně komunikoval online, aby časová flexibilita poskytovatele byla velká a abychom konečně měli, někoho kdo o nás bude skutečně pečovat v dnešní turbulentní době plné napětí. A našli jsme vás, našli jsme Psychologická poradna MOJRA s.r.o. a váš servis, který naše společnost považuje za nadstandardní.“

Ing. Martina Matějíčková
HR Manager | EOS Coordinator
Aptiv Services Czech s.r.o.

Aptiv

Online hovorové psychologické konzultace pro vaše zaměstnance

Přes Skype, WhatsApp, Viber, telefon formou „cam to cam“

Online psané konzultace formou emailu a chatu

Přes Skype, WhatsApp, Viber a email

Konzultace nabídnete svým zaměstnancům formou firemních benefitů

Nesporná konkurenční výhoda

Množstevní slevy

Podle počtu zaměstnanců

Dárkové poukazy, slevové kupony

Vše v tištěné a elektronické formě s dokumentací

Administrativní portál pro firmy

Budete mít přehled, kolik bylo provedeno konzultací v reálném čase. Nevidíte však, který ze zaměstnanců byl na terapii

Telefonickou podporu zaměstnancům

Po-Pa 8-20 h. Pomoc s výběrem psychologa, pomoc s dokončením nebo vytvořením objednávky

Konzultace v odpoledních hodinách a taky o víkendu

Psycholog vždy volá zaměstnanci. Zaměstnanec nemá žádné náklady

Anonymní registraci

Naprostá anonymita pro zaměstnance

Výdaje pod kontrolou

Naprostá transparentnost, žádné skryté poplatky

Možnost konzultace v 15 jazycích bez omezení

Bez omezení může zaměstnanec využít tyto jazyky:

Bude vám k dispozici 77 psychologů z různých oblastí psychologie

Tímto můžeme teoreticky vyřešit jakýkoliv problém

PhDr. Michaela Miechová: Jaké problémy jsou moc velké a které zase příliš malé

Co o nás říkají naši klienti

ZDARMA získáte

  • Testovací konzultaci v délce 30 minut
  • Demoverzi k firemnímu a zákaznickému portálu
  • Cenovou nabídku dle počtu zaměstnanců vaší firmy
  • Množstevní slevy
  • Postaráme se o firemní propagaci, informační letáky, pravidelné články, které korespondují s vaší firmou a zaměstnanci, připravíme propagační a informační videa
  • Dodáme veškeré manuály, jak pro zaměstnance, tak pro vedení firmy
  • Pečlivě vám popíšeme a vysvětlíme funkčnost našeho portálu.
  • Celé prostředí je vytvořeno velice intuitivně.
  • Firemní reporty: jaké problémy se u vás ve firmě vyskytují
  • Na základě reportu vám navrhneme vhodná preventivní opatření, individuální přednášky/webináře

Získejte zdarma konzultaci a veškeré testovací údaje k firemnímu portálu


Rozhodli jste se zaregistrovat vaši společnost? Klikněte na tlačítko.

Zaregistrovat společnost

Email: poradna@mojra.cz
Skype: Poradna-Mojra
Telefon: +420 731 226 690

Proč se doporučuje mít psychologa ve firmě?

Každý z nás tráví v práci poměrně hodně času a je tedy jasné, že se čas lépe tráví tam, kde se člověk cítí dobře. Navíc se ukazuje, že v přátelské a uvolněné atmosféře zaměstnanci dokážou podávat lepší výkony.Naopak, když jsou vztahy v práci špatné a objevuje se jeden konflikt za druhým, pracovní morálka okamžitě poklesne.

Věděli jste, že špatné vztahy na pracovišti mohou být jednou z příčin syndromu vyhoření? Ten se projevuje nadměrnou nechutí, ztrátou motivace a nezájmem o práci…

Šikana na pracovišti: Mobbig a Bossing

Mobbing je druhem velmi rafinované šikany na pracovišti, kdy v pozici agresora stojí skupina kolegů. Šikana na pracovišti nemusí probíhat pouze v řadách zaměstnanců, častým jevem je také psychický teror ze strany nadřízeného, tzv. bossing.

Šikana na pracovišti způsobuje nechuť zaměstnance, snižuje motivaci k práci, zaměstnanec po všech stranách schází.

Konflikty, pomluvy a intriky

Tady se o šikanu sice nejedná, situace je však pro jednotlivé zaměstnance také dost nepříjemná. Věčné hádky, konflikty a intriky dokážou pracovní den pořádně znepříjemnit.

Konflikty, pomluvy a intriky na pracovišti způsobují poštvávání zaměstnanců proti sobě, ti pak nejsou schopni efektivně pracovat v týmu. Zaměstnanci jsou frustrovaní a nemají chuť do práce docházet, jsou častěji nemocní, vybírají si dovolenou, neplacené volno nebo neschopenku.

Milostné vztahy

Milostné vztahy na pracovišti, dokážou atmosférou pořádně zahýbat. Mnohdy celá situace vyvolává v rámci celého kolektivu nemalé rozepře.

Milostné vztahy na pracovišti způsobují nemalé problémy. Zaměstnanci – milenci – se věnují více sobě než své práci, nedokáží se dostatečně soustředit, zvýší se jejich absence na pracovišti.

Osobnostní problémy

Rozchod, rozvod, deprese, problémy s dětmi, ztráta blízké osoby…Rodinné, partnerské a osobní problémy snižují pracovní výkonnost zaměstnanců. Protože jen zaměstnanec, který je spokojený ve svém osobním životě dokáže odvádět svou práci kvalitně a efektivně.




Jste majitelem firmy, která dbá o své zaměstnance, a chcete pro ně to nejlepší? Zároveň si přejete zvýšit efektivitu práce, urovnat napjaté pracovní vztahy a získat lepší firemní úroveň.

Fungující vztahy na pracovišti, spokojení a produktivní zaměstnanci, to je sen každého zaměstnavatele. Bohužel realita je většinou opačná a na pracovišti často vázne komunikace. Zaměstnanci promítají své osobní problémy do svého pracovního nasazení a vnímají práci pouze jako nutné zlo. Podchyťte tyto a jiné problémy již v jejich zárodku.

Toto řešení je velmi pohodlné jak pro vás, tak i pro vaše zaměstnance. Zaměstnanec konzultuje z pohodlí domova, nemusí nikde dojíždět. Konzultace s psychologem probíhá mimo pracovní dobu, díky tomu omezíte absenci zaměstnance v práci.